Pracownik działu Obsługi Klienta

Miasto:
Kraków
Data dodania:
2018-01-29
Data zakończenia:
2018-02-28
Zakres obowiązków:

Czym się będziesz zajmować?


-kompleksową obsługą klienta- telefoniczną oraz mailową (tylko połączenia przychodzące)
-utrzymaniem przyjaznych relacji z Klientami

Wymagania:

Czego oczekujemy?


-pozytywnej energii
-otwartości i komunikatywności
-poprawnej dykcji
-dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
-pełnego zaangażowania, którego z pewnością Ci nie brak!
-min. średniego doświadczenia

Oferujemy:

Co jesteśmy w stanie Ci zagwarantować?


-przyjazną atmosferę, która sprawi, że chętnie będziesz wstawać do pracy
-możlwiość rozwoju osobistego
-prywatną opieke medyczną, ponieważ zdrowie Naszych pracowników jest dla Nas najważniejsze!
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, co zapewni Ci poczucie bezpieczeństwa
-wynagrodzenie min. 2500 brutto oraz miesięczne premie, które będą uzależnione od Twojego zaangażowania
-pracę na pełen etat w systemie zmianowym (w godzinach 6-24)

Czekamy właśnie na Ciebie! Aplikuj!

Zgodnie z obowiązującym prawem Toolip HR nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Toolip HR (c. 8564)