Pracownik działu Obsługi Klienta

Miasto:
Katowice
Data dodania:
2018-10-24
Data zakończenia:
2018-11-23
Zakres obowiązków:

Czym się będziesz zajmować?
-kompleksową obsługą klienta- telefoniczną oraz mailową (tylko połączenia przychodzące)
-utrzymaniem przyjaznych relacji z Klientami

Wymagania:

Czego oczekujemy?
-pozytywnej energii
-otwartości i komunikatywności
-poprawnej dykcji
-dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
-pełnego zaangażowania, którego z pewnością Ci nie brak!
-min. średniego wykształcenia

Oferujemy:

Co jesteśmy w stanie Ci zagwarantować?
-przyjazną atmosferę, która sprawi, że chętnie będziesz wstawać do pracy
-możlwiość rozwoju osobistego
-prywatną opieke medyczną, ponieważ zdrowie Naszych pracowników jest dla Nas najważniejsze!
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, co zapewni Ci poczucie bezpieczeństwa
-wynagrodzenie min. 2600 brutto oraz miesięczne premie, które będą uzależnione od Twojego zaangażowania
-pracę na pełen etat w systemie zmianowym (w godzinach 6-24)

Czekamy właśnie na Ciebie! Aplikuj!
Zgodnie z obowiązującym prawem Toolip HR nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
Toolip HR (c. 8564)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Toolip HR Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-735) przy ulicy ul. Władysława Łokietka 23a/37. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres : rodo@toolip.pl
Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

Powyższa oferta jest ofertą Pracy Stałej.