Obsługa klienta w języku niemieckim- 23 zł/h brutto!

Miasto:
Kraków
Data dodania:
2018-11-23
Data zakończenia:
2018-12-23
Zakres obowiązków:

Lokalizacja: Podgórze Duchackie

Zadania:

  • udzielanie wsparcia klientom, którzy zgłosili chęć skorzystania z usług prawnych związanych z uzyskaniem odszkodowania od linii lotniczych
  • pobieranie niezbędnych informacji i dokumentacji wymaganej do przygotowania wniosków o odszkodowanie
Wymagania:

Wymagania:

  • dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2)
  • dyspozycyjność min. 140h miesięcznie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • pozytywne nastawienie
  • chęć do pracy

Oferujemy:

Oferujemy:

  • stałą stawkę podstawową wynoszącą 23zł/h brutto
  • możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo- jakościowej
  • w pełni płatne szkolenie w wysokości 450zł brutto
  • system zmianowy między 8:00 a 20:00 (pon- pt)
  • możliwość rozwoju

Osoby zainteresowane zachęcamy do wysłania swojego CV poprzez formularz aplikacyjny.
Toolip HR (c.8564)

Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Toolip HR Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-735) przy ulicy ul. Władysława Łokietka 23a/37. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres : rodo@toolip.pl"