Specjalista ds. rozpatrywania reklamacji

Miasto:
Białystok
Data dodania:
2018-12-02
Data zakończenia:
2019-01-01
Zakres obowiązków:

Do Twoich zadań należeć będzie:

-obsługa zgłoszeń wysyłanych przez Klientów drogą elektroniczną

-wykonywanie połączeń wychodzących do Klienta, w celu przedstawienia rozwiązania jego zgłoszenia

Wymagania:


Wymagamy:

dyspozycyjności
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
nienagannej dykcji
wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:

Oferujemy:

profesjonalne, płatne szkolenie wstępne,
stałą i pewną pracę w międzynarodowej firmie w dynamicznie rozwijającym się projekcie
nowe doświadczenia i nieustanny rozwój w ramach kontaktu z Klientem
uczestnictwo w przygotowanej ścieżce kariery i możliwość awansu wewnętrznego
przyjazną atmosferę w zgranym zespole